بنیادی‌فر داور فینال آسیا شد سون هیونگ مین جانشین بنزما می‌شود وزیر ورزش: تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود برای استقلال ورزشگاه خلیج فارس بسازید قایدی آماده‌ترین بازیکن کلبا اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار
سرخط خبرها

صیادمنش نمی‌تواند به استقلال برگردد| تبلیغ برای هیچ!

  • کد خبر: ۲۰۶۲۷۹
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
صیادمنش نمی‌تواند به استقلال برگردد| تبلیغ برای هیچ!
طبق قوانین جدید لژیونر‌های شاغل در لیگ‌های خارجی، قادر به حضور قرضی در تیم‌های ایرانی نیستند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در روز‌های اخیر موضوع بازگشت الهیار صیادمنش به استقلال دوباره داغ شده است. در حالی این موضوع حتی به یک خواسته جدی از سوی هواداران استقلال تبدیل شده که طبق قوانین صیادمنش قادر به حضور در استقلال نیست.

سازمان لیگ چندی قبل اعلام کرد که بازیکنان لژیونر با قوانین جدید هرگز نمی‌توانند به طور قرضی در تیم‌های لیگ برتری بازی کنند که این موضوع باعث می‌شود تا صیادمنش نتواند برای استقلال بازی کند.  



از سویی نباید از این واقعیت غافل شد که این بازیکن ایرانی باشگاه هال سیتی انگلیس بار‌ها در مصاحبه‌های خود اعلام کرده نمی‌خواهد در فوتبال ایران به بازی ادامه دهد و سعی دارد به عنوان بازیکن لژیونر همچنان فعال باشد.

صیاد منش بار‌ها این موضوع را در مصاحبه‌های خود اعلام کرده و روشن نیست چرا برخی تصور می‌کنند این بازیکن تمایل دارد به استقلال بیاید. البته شاید صیادمنش هم از طرح نامش میان استقلال برای بازگشت به این باشگاه چندان ناراضی نباشد، چون تبلیغات بسیاری برای او خواهد شد و نامش در نقل و انتقالات سرزبان‌ها خواهد افتاد، اما این استراتژی درست بر خلاف آن اظهاراتی است که بار‌ها از زبان این بازیکن شنیدیم.

بنابر این باید حضور صادمنش در استقلال را کاملا منتفی دانست. حتی اگر تصور کنیم او در این برهه برای بازگشت علاقمند است، اما حقیقت این است که قوانین مانع از حضور او در استقلال خواهند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->